Uncategorized

Som en skev liten bumerang.

Den finns tillfällen i livet som aldrig kommer igen. Och så finns det tillfällen som kommer igen. Och igen. Och igen. Trots att man önskar att man kunde ge dem en fet jävla spark i baken och skrika “DRA ÅT HELVETE!”

Och så finns det mitt bloggande. Som verkar komma igen och igen, som en skev liten bumerang. Min ventil som kanske skulle behöva vara för alltid. Och vet ni? Jag saknar er. Saknar att ta del av ert liv och era tankar och er evolution i livet. Så kanske blir det för alltid. Eller ett litet tag. Men jag är här nu. Jag är här i min hyrestvåa med blåmålade väggar och en granne som gör sångövningar på andra sidan väggen. Med en trött liten hundvalp vid min sida, en längtan bort och en önskan om att komma tillbaka. Och att hitta hem.

Men det tar vi en annan dag. Nu vill jag bara säga HEJ! och VA KUL ATT SE ER! och HUR MÅR NI?!

2 thoughts on “Som en skev liten bumerang.”

Leave a Reply

