Nä men hej bloggen, är du kvar?!

Alltså livet. Vilka svängar det kan ta med en på. Det känns som om jag har befunnit mig i en grotta hela vintern. Jag skyller lite på mörkret, bland annat. Och en arbetsplats utan fönster.

Men nu! Solen skiner. Jag har ny arbetsplats där jag SER DAGSLJUS! Jag har börjat komma igång med träningen igen. Har börjat landa lite i lägenheten. Har lärt känna nya, fina människor. Har ett par resor att se fram emot. SKA BLI MOSTER IGEN!

Just nu känns allt möjligt. Till och med att börja blogga igen!

Så berätta, vad har jag missat? Finns ni kvar där ute i bloggetern? Hoppas det. För jag har saknat er!

 

 

 

 

5 thoughts on “Nä men hej bloggen, är du kvar?!

  1. Det har jag faktiskt! =) Har undrat hur det har gått för dig.
    Är själv inte så aktuell längre på bloggen heller….eller inte alls.
    Härligt att se att livet ljusnar på iaf!❤

Leave a Reply

