Sneak peak

Tänk er enkelriktade gator, kantade av kullersten som tar er till huset. Ett område fullt av trähus som många har K- eller Q- eller vad det nu är för bokstavsmärkning. Ett litet rött hus med en innegård som är skyddad mot insyn men har sol i princip hela dygnet. Tänk er sedan att ni ska bo där.

loftet

Att det är den här synen ni vaknar till på morgnarna (minus inredningen, plus min egen).

 

sovrum torpet

Att det är här ni sover, plus en säng och några bokhögar.

 

badrum torpet

Att det är i det här badrummet ni kommer spendera många bubblande bad med en eld som sprakar i kaminen utanför.   Ja, då kanske ni kan förstå lite av min pepp. Bilderna är lånade av husets ägare, mycket snart kommer jag kunna ta egna. Många. Om jag inte är så överpeppad vid det lager att jag bara springer runt i huset och jublar…

8 thoughts on “Sneak peak

Leave a Reply

