Uppdatering

Jag har börjat träna på gym igen. Helt fantastiskt med träningsvärk och endorfiner!

På jobbet är det full rulle. Kul!

På fritiden jobbar jag på mitt skrivprojekt och med framtidsplaner. Underbart!

Har dessutom varit på balett för första gången i mitt liv och på en magisk vinprovning.

Min tid försvinner fort på dagarna (och kvällarna, helgerna) men så länge man har kul, vad gör väl det?

Nej, nu ska jag hänga tvätt, skriva klart min uppgift till skrivkursträff imorgon (yey!) och sova. Sömn! Klart underskattat!

2 thoughts on “Uppdatering

    • Ja, jag har verkligen unnat mig en massa kul den här vintern! Tänker att jag troligen kommer kompensera det i vår med att dricka kaffe på trappen och rensa ogräs tills jag inte har några naglar kvar. Fint det med!

Leave a Reply

