Att utmana sig själv

Det här med att utmana sig själv kan ju se rätt olika ut, från person till person. För mig? Att gå till jobbet utan att tvätta håret på morgonen. Sjukt stort! Att jag sen använde 48 kilo torrschampoo behöver vi ju inte prata så högt om, ok? Har gått bra tills ungefär nu när det ligger klistrat mot skallen som om någon gnidit in det med ett paket bregott.

Men alltså att duscha på morgonen. Det skulle ingen kunna få mig att sluta med. Hur vaknar man då till liv, egentligen?

 

4 thoughts on “Att utmana sig själv

  1. Haha! Jag duschar aldrig på morgonen. Fy vad kallt och… blött? Idag gick jag till jobbet utan att ha tvättat håret sedan i fredags. I Bangkok. Och nej jag skojar inte.

    Mvh fräsch_84 (ehe).

Leave a Reply

