Bråttom! Tips önskas!

Ni vet när man har haft en sån där dag/vecka att man har ont i själen och värk i de där musklerna i bakhuvudet som påverkas av hopbitna käkar? Då finns det verkligen inget bättre än att tvätta av sig eventuellt ögonsmink, lägga sig under en film i soffan och se en film som är så sorglig att man hulkgråter sig igenom den. Just därför planerar jag att göra just det ikväll. Möjligen i sällskap av choklad, vin och/eller glass.

I pipen just nu :

Blood Diamond
Message in a bottle
Brokeback Mountain
Höst i New York
Grey’s Anatomy. Funkar varje gång. Vill dock inte se serie helst, utan film!

pga finns på Netflix. Orka gå till videobutiken? Men OM någon skulle råka ha ett riktigt, riktigt bra tips som absolut kräver ett besök där, håll inte inne med det! Frestar ni mig tillräckligt kan jag nog ge mig ut i snöfallet.

Plus: Är jag ensam om denna last eller finns det fler som tycker det är helt fantastiskt?

12 thoughts on “Bråttom! Tips önskas!

  1. PS jag älskar dig (Ps I love you på engelska :p) Gråter som en tok till den.
    Eller (om det finns) hyllningsavsnittet till Corey Monteith i serien Glee. Fast då blev det en serie…inte bra. Jag gråter till alla filmer ju.

    • Stod och höll den i handen i mataffären men tyckte inte den verkade tillräckligt sorglig… Nu måste jag nog köpa den nästa gång jag är där!

Leave a Reply

