8. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att hångla med en författare…

…ja, då skulle jag hångla med en författare! Men alltså. Den där titeln kan man ju tolka på väldigt många sätt. Det finns säkert många författare som är hångelvänliga helt utan pistolhot. Så ska man välja någon man verkligen skulle behöva vara under pistolhot för att ens överväga att hångla med? Känns ju rätt elakt, faktiskt. Eller ska man välja någon som man tycker är riktigt hångelvänlig även utan den där pistolen? Och hur ska man tolka författare? Jag tänker låtskrivare, det är ju också en slags författare. Visst? Bara med lite kortare storys och repetition.

I så fall vill jag (även ej under pistolhot) hångla med Lenny Kravitz, tack.

Lenny-Kravitz

 

Bilden hittade jag här.

 

(Det här är en del av Onekligen’s januarilista som jag hoppat på)

8 thoughts on “8. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att hångla med en författare…

  1. Hahahaha, kul att du valde just honom. Jag och maken pratade nämligen om Lenny häromdagen och undrade var han höll hus eftersom vi inte hört nåt från honom på länge…

    ps. Det ÄR kallt här i New York. Känns som -25 grader. Det känns som i Sverige när det är en riktigt kall vinter med snö. Folk här blir ju paralyserade vid kyla och vet inte vad de ska göra för att värma sig och liknande. Idag är det kallr och Imorgon och på fredag ska det bli massa plusgrader. Vädret är galet just nu!

    • Han är med i en film som går/har gått! Har ej sett än men blivit rekommenderad, därav jag kom att tänka på honom igen…

      Hoppas det blir lite varmare åt er snart, vädret är bra konstigt!

Leave a Reply

