5. Det bästa snackset är ju som vi alla vet…

Att ha en datafri helg är helt klart underskattat. Har inte rört en dator sedan jag gick från jobbet i fredags, knappt ens telefonen. Helt utan abstinens, dessutom. Skönt!

Men nu var det inte det vi skulle prata om, utan snacks. Hade tänkt testa att göra grönkålschips för att se om de passade in, men grönkålen tog slut för fort och jag glömde köpa ny. Så jag måste nog vara så tråkig att jag säger choklad. Hur sjutton kan det bli fel? Eller lakrits! Är det något jag kan bli så där “måste ha NU”-begärig efter så är det just lakrits. 

(Det här är en del av Onekligen’s januarilista som jag hoppat på)

One thought on “5. Det bästa snackset är ju som vi alla vet…

  1. Pingback: 11. Den bästa grönsaken är ju som vi alla vet… | oksenda

Leave a Reply

