4. Kolla! Här är en bild från mitt vardagsrum.

Nu tog jag ju visserligen en bild från mitt vardagsrum som en bild jag gillar på nummer ett. Men det är ju tur att jag har fler bilder på mitt vardagsrum!

Denna gång väljer jag istället en detaljbild. För att jag verkligen gillar de där tulpanerna, trots att jag egentligen inte är särskilt förtjust i orange. Och för att vasen är en av mina favoriter. Boken likaså, den med Sveriges alla Nationalparker. Den boken som jag vann i en tipspromenad i Färnebofjärdens Nationalpark, på lilla Kerstins dop. De där parkerna som jag planerar att besöka, en efter en. Kan blir ett livslångt projekt, kan bli någon jag lägger fokus på under en intensiv tid. Vem vet.

Två avklarade, tjugosju to go.

vrum skänk blommor

 

(Det här är en del av Onekligen’s januarilista som jag hoppat på)

Leave a Reply

