2. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att tatuera in ett citat från en låttext i svanken…

Alltså. Tatueringar. Har tänkt så många, många gånger att jag skulle vilja göra en. Men det har liksom aldrig blivit av. Och oftast har jag i efterhand varit väldigt glad för det. Nu är jag mer inne på “allt eller inget” med fokus på inget. Svanktatueringar har jag aldrig varit inne på (phew!). Men pistolhot. Allvarliga grejer. Och skulle någon tvinga mig till att tatuera in ett låtcitat i svanken finns det bara ett.

“I promise you I will learn from my mistakes” från Coldplays Fix You. Känns som det enda rätta i ett sånt läge.

 

(Det här är en del av Onekligen’s januarilista som jag hoppat på)

Leave a Reply

