1. Kolla! Här är en bild jag gillar som jag hittade i min telefon.

hemma på sockret

Mitt temporära hem. Mitt andningshål. Mitt lugn. Som jag älskar den där bilden för allt den representerar. För att det är min oas där saker står där jag lämnar dem. Där jag får ha vilka tavlor jag vill på väggarna och firade det genom att beställa två fantastiska prints från Fotografiska (älskar dem). För att mitt hem får mig att vilja plocka undan allt varje kväll, vika filten och ställa kuddarna på plats. Och för att jag unnar mig snittblommor, ofta. Bara för att de gör mig glad. Allt är inte perfekt i mitt hem men det är mitt. Där jag trivs. Och det är fint så det räcker!

Ja, jag har hoppas på en januarikalender, Onekligen’s. Här hittar ni den!

5 thoughts on “1. Kolla! Här är en bild jag gillar som jag hittade i min telefon.

  1. Pingback: 4. Kolla! Här är en bild från mitt vardagsrum. | oksenda

Leave a Reply

