Etthundraåttio

Ibland går det undan här i livet. När man minst anar det, på ett ställe eller ett sätt man minst anar det. Det är ärligt talat lite turbulent just nu och inte bara på ett dåligt vis. Pratar vi flygplan är turbulens min största skräck. Pratar vi livet kan det faktiskt vara riktigt bra.

Jag tror jag är redo för att skaka liv i bloggen igen. Men jag har valt att göra det under ett annat lösenord (på de skyddade inläggen, kommer fortfarande skriva oskyddat också). Ni som har mailat mig tidigare kommer jag maila det nya. För er som vill läsa, skicka ett nytt mail!

Till oksendas@gmail.com

7 thoughts on “Etthundraåttio

Leave a Reply

