Sluta aldrig drömma

Åh du älskade, underbara hus. Med trägolv, vedspis, diverse kaminer och kakelugn. Med en BOKVÄGG/SCEN och ett TORNRUM och ett LUSTHUS ute på den nästan lite för stora tomten. Vet du hur mycket jag vill ha dig? Precis så där fantastiskt mycket att jag faktiskt nästan vill sluta drömma och göra slag i saken. Du behöver omvårdnad, kära byggnad. Slipade golv, ett fint litet kök och och lite färg och tapeter till att börja med. Och jag vill ge dig allt det där du behöver. För jag tror du har mycket att ge. Jag menar, tornrummet! Hur mycket kreativitet finns det inte plats för där? Nu börjar Projekt Övertalning där hemma. Det här är nästan för bra för att vara sant. (OBS! Alla bilder kommer från hemnet).

bibliotek kök tornrum hall2 vardagsrum2 vardagsrum lusthus

7 thoughts on “Sluta aldrig drömma

  1. Jag knarkar hus på hemnet… Vet inte hur många visningar vi varit på, men det är många. Två hittills denna vecka (och vi har kollat mer än ett år). Vill booooo med TRÄDGÅRD. Och växthus. Här är problemet PRISET. Bröl!

Leave a Reply

