Insiktsfullt

1. Fy fasiken så underbart det är att få slänga ur sig såna där sjukt jobbiga saker man går och bär på. Och att få kommentarer på det av fantastiska människor som man aldrig ens träffat i verkligheten. Lösenordsskyddade blogginlägg kan nog vara det bästa jag gjort på länge!

2. Jag älskar receptböcker. På desserter. Men det är väldigt, väldigt sällan jag faktiskt använder dem. Senaste vill ha: Denna! Plus en glassmaskin.

3. Man är inte för gammal för att skriva önskelistor bara för att man fyller 34. Så det så.

4. CENCURERAD

5. Jag tror det är dags för undertecknad att leta fram och damma av den där ljudboken jag fick av insiktsfulla Jane en gång i tiden: Självkänsla nu. Kan ju knappast skada, hur som helst. Hon fattade det då. För mig tog det typ 6 år till.

6. Bättre sent än aldrig. I alla fall för det mesta.

2 thoughts on “Insiktsfullt

Leave a Reply

