För att det alltid finns en anledning till att ha fest!

Ända sedan vi bestämde att vi skulle flytta ihop, har vi pratat om att ha en ihopflyttningsfest. En fest för alla våra gemensamma vänner och familj, för att det är så fantastiskt fint att få umgås och för att jag älskar att arrangera fester. För att jag är så stolt över att ha träffat en sån underbar människa och för att vi får dela vår vardag och våra liv med varandra. Och för att vi träffar våra vänner alldeles för sällan. En fest där barn, mammor och vänner får vara med i en enda salig blandning. Som börjar någon gång på eftermiddagen och slutar någon gång framåt småtimmarna bara för att man har så trevligt tillsammans.

Idag är jag med i Mokkasins tävling om att vinna boken “Vintageparty” bara för att jag tror att det vore en alldeles fantastiskt inspirationskälla till denna fest. Och för att jag tror att jag skulle fortsätta inspireras av den igen och igen i framtiden. Det finns hur många anledningar som helst att anordna kalas, eller hur?

Hur är det med er, gillar ni att ordna fester och kalas?

Leave a Reply

